تو صندوق صدقات پول نندازید

به نقل از بی بی سی: هزینه های یک ساله کمیته امداد در چند کشور
لبنان: 15 میلیون و 364 هزار دلار
سوریه: 957 هزار و 242 دلار
جمهوری آذربایجان: 2 میلیون و 211 هزار دلار
تاجیکستان: یک میلیون و 341 هزار دلار
افغانستان: یک میلیون و 232 هزار دلار
عراق:یک میلیون و 560 هزار دلار
تازه این آمار، آمار رسمی شونه پشت پرده معلوم نیست چه خبر باشه
قسمتی از خبر:
حسین انواری سرپرست کمیته امداد، در باره کمک کمیته امداد به دختران دم بخت در کشورهای خارجی گفته است:"جهیزیه دادن کمیته امداد به دختران دم بخت برخی از کشورها نه تنها هزینه نیست بلکه یک نوع سرمایه گذاری برای ایران به حساب می آید."
از نظر آقای انواری، کمک های کمیته امداد انتقال فرهنگ و الگوی جمهوری اسلامی است و "جمهوری اسلامی ایران از دیپلماسی کمیته امداد که در واقع نوعی دیپلماسی حمایتی است بسیار بهره می برد."
کمک های کمیته امداد منحصر به داخل ایران نبوده و در کشورهای دیگر نیز فعالیت دارد. هیچگاه گزارش دقیقی از این فعالیت ها منتشر نشده اما گزارشهای موردی نشان می دهد که کمیته امداد در طول سی سال فعالیت خود در کشورهای لبنان، سوریه، تاجیکستان، افغانستان، جمهوری آذربایجان، عراق بسیار فعال بوده است و در برخی کشورها از جمله کومور نیز سیرالئون فعالیت داشته است. این نهاد در کمک به فلسطینی ها نیز فعال بوده است.

۱ نظر:

Unknown گفت...

یکی به این آدمهای احمق بگه تا وقتی مردم خودت نیاز به کمک دارن و تو از حق مستحقین خودت میزنی و واسه تبلیغات تو کشورهایی که واست تره هم خرد نمیکنند و نخواهند کرد هزینه میکنی و تازه اعلام میکنی که میخوایی فرهنگ ایران رو صادر کنی که این ارسال فرهنگ هم تا وقتی فرهنگ چند هزار ساله ایران رو با اقدامات ناشایست پایمال میکنین این کارها چه سودی داره؟ ای آقا اینارو گفتم چون دلم پر بود و گرنه میدونم اینا تو گوش خر یاسین خوندنه... مرسی